Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy – Martin Zacha
Martin Zacha
Master's thesis
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Consumption and Sustainability in the Fashion Industry: The Generational Difference in Ethical Fashion Buying Behaviour
Anotácia:
Diplomová práce zjišťuje, jaký je rozdíl jednotlivých generací v kupním rozhodovacím procesu udržitelné módy. Tato práce má za svůj cíl zjistit, jak se liší kupní rozhodovací procesy jednotlivých generací zákazníků obchodů s udržitelnou módu v České republice. K dosažení cíle byla v teoretické části provedena rešerše literatury ohledně módního průmyslu, spotřebního chování, kupních rozhodovacích procesů …viacAbstract:
This thesis investigates the generational difference in the purchasing decision process of sustainable fashion. This thesis aims to find out how the buying decision processes of each generation of customers of sustainable fashion stores in the Czech Republic differ. To achieve the objective, the theoretical part of the study conducted literature research on the fashion industry, consumer behaviour …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87949
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Investiční aspekty konceptu Sustainable Finance
Lucie Staněk Gyönyör -
Fast Fashion Consumer Behaviour
Nyvanrady So -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Dopad mTurismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Iuliia Khabibullina -
Analýza vlivu CSR na firemní reputaci a spotřební chování zákazníků
David Křížek