Kinoreklama v ČR a její vývoj po nástupu multikin na domácí trh – Ing. Jakub Matalík
Ing. Jakub Matalík
Bachelor's thesis
Kinoreklama v ČR a její vývoj po nástupu multikin na domácí trh
Cinema Advertising and its Development after Start of Multi Cinemas on Domestic Market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat vývoj domácího trhu s kinoreklamou v období od nástupu multikin na domácí trh až po současnost a získat tak informace, v jakém stavu se trh aktuálně nachází. První polovina práce je věnována vývoji multikin a detailní charakteristice kinoreklamy. Druhá polovina práce je pak věnována detailní analýze trhu s kinoreklamou z hlediska investic a vlivu provozovatelů multikin …moreAbstract:
The objective of the work is to analyse the development of the cinema advertising domestic market in a period after establishing multi cinemas up to date and therefore to find relevant information about actual situation on the market. First part of the work deals with the development of multi cinemas and with detail features of the cinema advertising. Second part analyses the cinema advertising domestic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gmc49/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication