Ing. Jakub Matalík

Bakalářská práce

Kinoreklama v ČR a její vývoj po nástupu multikin na domácí trh

Cinema Advertising and its Development after Start of Multi Cinemas on Domestic Market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat vývoj domácího trhu s kinoreklamou v období od nástupu multikin na domácí trh až po současnost a získat tak informace, v jakém stavu se trh aktuálně nachází. První polovina práce je věnována vývoji multikin a detailní charakteristice kinoreklamy. Druhá polovina práce je pak věnována detailní analýze trhu s kinoreklamou z hlediska investic a vlivu provozovatelů multikin …více
Abstract:
The objective of the work is to analyse the development of the cinema advertising domestic market in a period after establishing multi cinemas up to date and therefore to find relevant information about actual situation on the market. First part of the work deals with the development of multi cinemas and with detail features of the cinema advertising. Second part analyses the cinema advertising domestic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma