Elena Lifanteva

Master's thesis

Imitation in the toy industry: perception and purchase intention of LEGO copycats by Ukrainian shoppers

Imitace v odvětví hraček: vnímání a nákupní záměr LEGO copycats ukrajinskými nakupujících.
Anotácia:
Účelem této práce je prozkoumat vnímání LEGO kopií ve srovnání s produkty původní značky ukrajinskými zákazníky a faktory ovlivňující rozhodnutí o koupi. Na základě výsledků dvou kvalitativních studií, cílových skupin a polostrukturovaných hloubkových rozhovorů, tato práce definuje faktory, které mohou pozitivně ovlivnit vnímání značky LEGO a motivovat k nákupu jejích hraček. Faktory posilující vnímání …viac
Abstract:
The purpose of this thesis is to investigate the perception of LEGO copycats in comparison to the original brand products by Ukrainian shoppers and factors influencing the purchase decision. Based on the results of two qualitative studies, focus groups and semi-structured in-depth interviews, this thesis defines factors that can positively influence the perception of the LEGO brand and motivate to …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 9. 2021
  • Vedúci: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Michaela Edgerley Šťovíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84862

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
International Management