Bc. Karolina Šimková

Diplomová práce

Mediální kampaň neziskových organizací

Non-profit organization media campaign
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace neziskových organizací, které cílí na seniory a nabízí jim volnočasové aktivity. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je zpracována literární rešerše, která se týká neziskových organizací a jejich komunikace se seniory. Praktická část proběhla formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jestli senioři využívají …více
Abstract:
The following Thesis aims to investigate the issue of marketing communication of non-profit organisations. These organisations focus on elderly people and offer them leisure time activities. The Thesis is divided into two parts. The theoretical part consists of literary research which relates to non-profit organisations and their communication with the elderly. The practical part was conducted in a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace