Silvie KADLECOVÁ
Bakalářská práce
Sportovní celebrity v reklamě
Sport Celebrities in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití sportovních celebrit v reklamě a jejich vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama, zařazena do systému marketingových komunikací a je popsáno její členění, definován je také sportovní marketing a pojmy celebrita a sportovní celebrita. Praktická část je zaměřena na analýzu výzkumu vnímání sportovních celebrit recipienty (studenty), učinění závěrů …víceAbstract:
The bachelor?s thesis focuses on the usage of sport celebrities in advertising and their perception by recievers. The theoretical part contains the definition of advertising, its classification in the marketing communications? system and description of its division, also the terms sport marketing, celebrity and sport celebrity are defined. Practical part focuses on the analysis of perception of sport …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLECOVÁ, Silvie. Sportovní celebrity v reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing
Pavel KŘIŽKA -
Neurální habituace statických reklam v homo- a heterogenním video-prostředí.
Ivan VOLCHKOV -
Percepce komerčních a sociálních reklam a jejich rozdílů
Martina Čavnická -
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
Marek Havlíček -
Mládež a její percepce reklamy
Jan Strnad -
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
Aneta Korcová -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina -
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Jolana Zemánková