Ing. Jana Šuráňová

Diplomová práce

Analýza strategie budování značky

Analysis of brand building strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce Analýza strategie budování značky je analýza budování značky konkrétního podniku, a to podniku Aromatica CZ s.r.o., a analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. Dále se autorka věnuje nástrojům marketingové komunikace, které …více
Abstract:
The objective of the thesis “Analysis of brand building strategy” is the analyses of brand building of the company Aromatica CZ s.r.o. and the analyses of marketing activities focused on brand building. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part the brand, it´s building and also building of brand equity are introduced. In addition to that, the author focuses on marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Adriana Wyrobková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta