Analýza strategie budování značky – Ing. Jana Šuráňová
Ing. Jana Šuráňová
Master's thesis
Analýza strategie budování značky
Analysis of brand building strategy
Anotácia:
Cílem diplomové práce Analýza strategie budování značky je analýza budování značky konkrétního podniku, a to podniku Aromatica CZ s.r.o., a analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. Dále se autorka věnuje nástrojům marketingové komunikace, které …viacAbstract:
The objective of the thesis “Analysis of brand building strategy” is the analyses of brand building of the company Aromatica CZ s.r.o. and the analyses of marketing activities focused on brand building. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part the brand, it´s building and also building of brand equity are introduced. In addition to that, the author focuses on marketing communication …viacKľúčové slová
Značka budování značky hodnota značky brandingová strategie identita značky positioning značky prvky značky integrovaná marketingová komunikace nástroje marketingové komunikace Brand brand building brand equity brand strategy brand identity brand positioning brand elements integrated marketing communication tools of marketing communication
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g5fto/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Adriana Wyrobková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček