Bc. Pavla Štrachová

Bachelor's thesis

Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu

The Analysis of Product Life Cycle and Work with the other Parts of Marketing Mix in the Various Stages of this Life Cycle
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu a schopnosti podniku reagovat na nastavení nástrojů marketingového mixu k dosažení marketingových cílů podniku. V první části práce jsou zahrnuty teoretické poznatky a odborné postupy jak konkurenčně obstát na trhu. V druhé aplikační části je provedena analýza dosavadního životního cyklu produktu na trhu. Ze získaných výsledků práce …more
Abstract:
Abstract This bacelor thesis deals with the analysis of (PCL) and use the capability of company to react for setting up the tools of marketing mix to achieve a company marketing targets. In the first theoretic part are included the theoretical knowledge (work) and specialist progress, how to be competitive in the saturated market. In the second aplication part of thesis is pursued the analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní