Bc. Pavla Štrachová

Bakalářská práce

Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu

The Analysis of Product Life Cycle and Work with the other Parts of Marketing Mix in the Various Stages of this Life Cycle
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu a schopnosti podniku reagovat na nastavení nástrojů marketingového mixu k dosažení marketingových cílů podniku. V první části práce jsou zahrnuty teoretické poznatky a odborné postupy jak konkurenčně obstát na trhu. V druhé aplikační části je provedena analýza dosavadního životního cyklu produktu na trhu. Ze získaných výsledků práce …více
Abstract:
Abstract This bacelor thesis deals with the analysis of (PCL) and use the capability of company to react for setting up the tools of marketing mix to achieve a company marketing targets. In the first theoretic part are included the theoretical knowledge (work) and specialist progress, how to be competitive in the saturated market. In the second aplication part of thesis is pursued the analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní