Analýza německého trhu pro vstup a podnikání českých firem – Tomáš Jindra
Tomáš Jindra
Master's thesis
Analýza německého trhu pro vstup a podnikání českých firem
An analysis of the entry and business operations of Czech companies in the German market
Abstract:
Primárním cílem diplomové práce je vytvořit komplexní informační soubor, který mohou čeští podnikatelé využít jako materiál pro zjištění perspektivnosti Německa jakožto cílové destinace pro jejich podnikání a současně jim bude návodem, jakým způsobem lze na tento trh vstoupit a efektivně zde podnikat. V úvodní kapitole jsou tuzemským exportérům nastíněny výhody mezinárodního podnikání a poskytnuty …moreAbstract:
The primary aim of this diploma thesis is to create a comprehensive information file for use by Czech entrepreneurs in determining whether Germany might serve as a potential target destination for their businesses. At the same time, it will serve as a guide to entering the German market and doing business effectively. The opening section presents the advantages of international trade to Czech exporters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72657
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Iveta Němečková
- Reader: Vít Hinčica
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72657
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová -
Expanze e-shopu na zahraniční trh
Ševela Ševela -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák -
Expanze malého podniku se zaměřením na logistiku
Barbora Valentová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Lenka Pexová