Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka – Lucie Makovská
Lucie Makovská
Bachelor's thesis
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
The Impact of Augmented Reality in the Ikea App on Customer Shopping Behaviour
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na kombinaci rozšířené reality v marketingu a její dopad na nákupní chování spotřebitele, konkrétně na vliv IKEA aplikace a rozšířené reality na rozhodovací procesy lidí při nákupu nábytku. V teoretické části jsou kapitoly věnovány tématu rozšířené reality v různých odvětví, primárně v oblasti marketingu, a také nákupnímu chování spotřebitele. Cílem výzkumu poté bylo zjistit …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the combination of augmented reality in marketing and its impact on consumer buying behaviour, specifically the influence of IKEA application and its augmented reality on people's decision-making processes when buying furniture. In the theoretical part, chapters are devoted to the topic of augmented reality in different industries, primarily marketing, as well as chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAKOVSKÁ, Lucie. \textit{Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/db80h6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Makovská, Lucie. Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace autobazaru Liběšice
Jakub Ekrt -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav
Simona Janíková -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová