Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách – Bc. Jitka Svobodová
Bc. Jitka Svobodová
Bakalářská práce
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Teaching assistants working with children with Autistic Spectrum Disorders in kindergartens
Anotace:
Bakalářská práce "Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách" pojednává o začleňování dětí s poruchou autistického spektra do běžných mateřských škol pohledem asistentů pedagoga, kteří jsou důležitými činiteli v tomto procesu. Teoretická část popisuje práci asistenta pedagoga, mapuje problematiku poruch autistického spektra a vzdělávání dětí s touto poruchou …víceAbstract:
Bachelor thesis "Teaching assistants working with children with Autistic Spectrum Disorders in kindergartens" deals with the integration of children with Autistic Spectrum Disorders into common kindergartens from the teaching assistants perspective, who are important actors in this process. The theoretical part describes the work of teaching assistant, informs about Autistic Spectrum Disorders and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q33o0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Radmila Dačevová
- Oponent: Bc. Mgr. Pavla Kremserová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Asistent pedagoga ve školní družině a děti s poruchami chování
Marie ŠVANDOVÁ -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
A Comparison Study of Preparing Kindergarten Teachers in bachelor- level teacher education programs between Czech Republic and China: Focus on the Field of Kindergarten Arts Education
Zhaohao NIAN -
English at Forest Kindergarten
Adéla Othová -
The Question of Placing a Child in a Private English Kindergarten
Barbora Vodičková