Tomáš SKOWRONEK

Bachelor's thesis

Využití NLP technologií v klientských centrech

Using of NLP technology in client centers
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je využití NLP technologií v klientských kontaktních centrech. Cílem práce je zhodnotit stav plnění cílů kontaktního centra (tzv. service level) před a po nasazení chatbota a voicebota do provozu z hlediska efektivity. Teoretická část se zabývá základy daných technologií. Praktická část se zabývá samotnou analýzou stavu před a po nasazení voicebota/chatbota a následnou …more
Abstract:
This thesis focuses on the use of NLP technologies in client contact centers. The paper aims to evaluate the state of fulfillment of the contact center's goals (the so-called service level) before and after the deployment of the chatbot and voicebot into operation in terms of effectiveness.. The theoretical part is mainly based on product documentation and describes the functioning of the given product …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. RNDr. Martin Kotyrba, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SKOWRONEK, Tomáš. Využití NLP technologií v klientských centrech. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta