Využití NLP technologií v klientských centrech – Tomáš SKOWRONEK
Tomáš SKOWRONEK
Bachelor's thesis
Využití NLP technologií v klientských centrech
Using of NLP technology in client centers
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je využití NLP technologií v klientských kontaktních centrech. Cílem práce je zhodnotit stav plnění cílů kontaktního centra (tzv. service level) před a po nasazení chatbota a voicebota do provozu z hlediska efektivity. Teoretická část se zabývá základy daných technologií. Praktická část se zabývá samotnou analýzou stavu před a po nasazení voicebota/chatbota a následnou …moreAbstract:
This thesis focuses on the use of NLP technologies in client contact centers. The paper aims to evaluate the state of fulfillment of the contact center's goals (the so-called service level) before and after the deployment of the chatbot and voicebot into operation in terms of effectiveness.. The theoretical part is mainly based on product documentation and describes the functioning of the given product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Martin Kotyrba, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKOWRONEK, Tomáš. Využití NLP technologií v klientských centrech. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Information Science / Information Science
Theses on a related topic
-
Chatbot pro reportování událostí na počítačové síti
Ján Macháček -
Chatbot implementation in C# and Azure Bot Service
Petr Šlézar -
Chatbot assistant for university online courses
Olena Sukharieva -
AIML 2.1 Chatbot Design Language Interpreter in Python
Michal Barnišin -
Chatbot-like Natural Language Interface to a Web-based Information System
Michal Spiegel -
Design a implementace chatbot technologie jako nástroje pro podporu porozumění a interakce s textem
Roman Zahradníček -
Chatbot for Laundry and Dry Cleaning Service
Jakub Kříž -
Návrh a implementace chatbot frameworku pro programovací jazyk Ruby
Richard Ludvigh