Využití NLP technologií v klientských centrech – Tomáš SKOWRONEK
Tomáš SKOWRONEK
Bachelor's thesis
Využití NLP technologií v klientských centrech
Using of NLP technology in client centers
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je využití NLP technologií v klientských kontaktních centrech. Cílem práce je zhodnotit stav plnění cílů kontaktního centra (tzv. service level) před a po nasazení chatbota a voicebota do provozu z hlediska efektivity. Teoretická část se zabývá základy daných technologií. Praktická část se zabývá samotnou analýzou stavu před a po nasazení voicebota/chatbota a následnou …viacAbstract:
This thesis focuses on the use of NLP technologies in client contact centers. The paper aims to evaluate the state of fulfillment of the contact center's goals (the so-called service level) before and after the deployment of the chatbot and voicebot into operation in terms of effectiveness.. The theoretical part is mainly based on product documentation and describes the functioning of the given product …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Martin Kotyrba, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKOWRONEK, Tomáš. Využití NLP technologií v klientských centrech. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Information Science / Information Science
Práce na příbuzné téma
-
Chatbot pro reportování událostí na počítačové síti
Ján Macháček -
Chatbot implementation in C# and Azure Bot Service
Petr Šlézar -
AIML 2.1 Chatbot Design Language Interpreter in Python
Michal Barnišin -
Chatbot-like Natural Language Interface to a Web-based Information System
Michal Spiegel -
Chatbot assistant for university online courses
Olena Sukharieva -
Design a implementace chatbot technologie jako nástroje pro podporu porozumění a interakce s textem
Roman Zahradníček -
Chatbot for Laundry and Dry Cleaning Service
Jakub Kříž -
Návrh a implementace chatbot frameworku pro programovací jazyk Ruby
Richard Ludvigh