Petra Vaníčková

Master's thesis

Využití metod Competitive Intelligence v online prodeji potravin

Use of Competitive Intelligence methods in online grocery shop
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem využití nástrojů Competitive Intelligence pro e-shop iGlobus.cz provozovaný řetězcem hypermarketů Globus. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na fungování e-shopu, jeho konkurentů a navržení změn a oblastí, kterými by se vedení e-shopu mělo zabývat a případně díky nim i získat konkurenční výhodu. Práce byla vytvořena s cílem reálného využití pro e-commerce manažera …more
Abstract:
This thesis deals with the proposal for the use of Competitive Intelligence tools for the iGlobus.cz e-shop operated by the Globus hypermarket chain. The goal of the work is to provide a comprehensive view of the functioning of the e-shop, its competitors and propose changes and areas that the management of the e-shop should deal with and possibly gain a competitive advantage thanks to them. The work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2023
  • Supervisor: Jan Černý
  • Reader: Zdeněk Molnár

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90916