Využití metod Competitive Intelligence v online prodeji potravin – Petra Vaníčková
Petra Vaníčková
Diplomová práce
Využití metod Competitive Intelligence v online prodeji potravin
Use of Competitive Intelligence methods in online grocery shop
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem využití nástrojů Competitive Intelligence pro e-shop iGlobus.cz provozovaný řetězcem hypermarketů Globus. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na fungování e-shopu, jeho konkurentů a navržení změn a oblastí, kterými by se vedení e-shopu mělo zabývat a případně díky nim i získat konkurenční výhodu. Práce byla vytvořena s cílem reálného využití pro e-commerce manažera …víceAbstract:
This thesis deals with the proposal for the use of Competitive Intelligence tools for the iGlobus.cz e-shop operated by the Globus hypermarket chain. The goal of the work is to provide a comprehensive view of the functioning of the e-shop, its competitors and propose changes and areas that the management of the e-shop should deal with and possibly gain a competitive advantage thanks to them. The work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90916
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Jan Černý
- Oponent: Zdeněk Molnár
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90916
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Competitive Analysis of Online Grocery Markets in the Baltic States
Irina Kovacova -
Využitie sociálnych sietí pre Competitive Intelligence v oblasti fitness centier
Nicole Gross -
Využití otevřených dat v rámci Competitive Intelligence
Martin Koller -
Online prodej potravin v ČR
Dalibor PETRÁK -
Online prodej potravin v ČR
Eva TISOTOVÁ -
Vliv Covid-19 na rozhodování spotřebitelů o nákupu potravin online
Sabina ROTHOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert -
Inovace na trhu online prodeje potravin
Aneta Granátová