Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování – Michaela Malecová
Michaela Malecová
Bakalářská práce
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
VEGAN label on products and its impact on consumer behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje vlivu označení VEGAN na obalech produktů na spotřební chování a nákupní rozhodování zákazníků. Hlavními cíli bylo zjistit, zda spotřebitelé pojem veganství vůbec znají, jaký k němu mají vztah, zda označené produkty kupují, a jak je ovlivňuje cenový faktor. Práce je rozdělena do dvou částí. První část zahrnuje teoretické poznatky o veganství (a jeho značení na produktech …víceAbstract:
This bachelor’s thesis aims to understand the influence that the VEGAN label on product packaging has on consumer behaviour. The main objectives of this study were to find if consumers are familiar with the term veganism, what is their approach towards it, if they are purchasing labeled products, and how does the price ultimately impact their final decision. This dissertation is divided into two parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83303
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83303
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management