Pavla Králová

Master's thesis

Marketingová analýza Slovanského hradiště v Mikulčicích

The Marketing Analysis of Slavic fortified settlement in Mikulčice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie a taktiky národní kulturní památky „Slovanské hradiště v Mikulčicích“. Cílem této práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii a taktiku této památky a na základě tohoto zhodnocení vytvořit doporučení k zefektivnění marketingového řízení této konkrétní památky.
Abstract:
The thesis focuses on evaluation of marketing tactics and strategy of Slavic fortified settlement in Mikulčice, which is Czech national heritage. The aim of the thesis is to evaluate current marketing strategy and tactics of this monument and on the basis of this evaluation create a suggestion on how to make marketing management of this monument more efficient.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2019
  • Supervisor: Markéta Dianová
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77557