Bc. Natálie Guňková, DiS.

Master's thesis

Marketingová komunikační strategie firmy Greisi

Marketing communication strategy for Greisi company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navržení nové optimalizované komunikační strategie pro firmu Greisi. Firma Greisi se zabývá výrobou a prodejem kožené galanterie. V teoretické části jsou dle sekundárního výzkumu popsány pojmy relevantní pro téma práce, tedy marketingová komunikace, komunikační strategie, komunikační mix. V praktické části je charakterizována firma a její současné komunikační aktivity …more
Abstract:
Main goal of this diploma thesis is to design and optimized marketing strategy for the company Greisi. Company Greisi products and sells leather goods. Theoretical part describes terms relevant to the topis of the work like marketing communication, communication strategy, communication mix. Practical part describes company and their communication activities. It also describes new communication goals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné