Bc. Jakub Douda
Master's thesis
Experiment v marketingovém výzkumu
Experiment in Marketing Research
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou experimentu v marketingovém výzkumu. V teoretické části bylo zpracováno mnoho českých i zahraničních zdrojů a studií s důrazem na představení experimentální metody v praxi. V praktické části byl následně vykonán experiment řešící problematiku videoherních ukázek. K realizaci experimentu bylo využito elektroencefalografické (EEG) měření, díky kterému bylo …moreAbstract:
This master's thesis deals with the problematics of experiment in marketing research. In the theoretical part, many Czech and foreign sources and studies were processed with an emphasis on the introduction of the experimental method in practice. In the practical part, an experiment addressing the problematics of video game trailers was conducted. Electroencephalographic (EEG) measurements were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/njzuk/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Neuromarketingové měření jako faktor stresu pro respondenta
Tereza Skoková -
Neuromarketingové měření jako faktor stresu pro respondenta
Tereza Skoková -
Střih gameplay trailerů pro PC hry
Jiří Volný -
Pojem morálky ve vztahu mezi hráčem a videoherním světem RPG her a jeho postav
David ZELÍN -
Nesoulad herní a narativní roviny ve videohrách
Jan Andrš