Experiment v marketingovém výzkumu – Bc. Jakub Douda
Bc. Jakub Douda
Master's thesis
Experiment v marketingovém výzkumu
Experiment in Marketing Research
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou experimentu v marketingovém výzkumu. V teoretické části bylo zpracováno mnoho českých i zahraničních zdrojů a studií s důrazem na představení experimentální metody v praxi. V praktické části byl následně vykonán experiment řešící problematiku videoherních ukázek. K realizaci experimentu bylo využito elektroencefalografické (EEG) měření, díky kterému bylo …viacAbstract:
This master's thesis deals with the problematics of experiment in marketing research. In the theoretical part, many Czech and foreign sources and studies were processed with an emphasis on the introduction of the experimental method in practice. In the practical part, an experiment addressing the problematics of video game trailers was conducted. Electroencephalographic (EEG) measurements were …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/njzuk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketingové měření jako faktor stresu pro respondenta
Tereza Skoková -
Neuromarketingové měření jako faktor stresu pro respondenta
Tereza Skoková -
Střih gameplay trailerů pro PC hry
Jiří Volný -
Pojem morálky ve vztahu mezi hráčem a videoherním světem RPG her a jeho postav
David ZELÍN -
Nesoulad herní a narativní roviny ve videohrách
Jan Andrš