Bc. Jakub Douda

Diplomová práce

Experiment v marketingovém výzkumu

Experiment in Marketing Research
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou experimentu v marketingovém výzkumu. V teoretické části bylo zpracováno mnoho českých i zahraničních zdrojů a studií s důrazem na představení experimentální metody v praxi. V praktické části byl následně vykonán experiment řešící problematiku videoherních ukázek. K realizaci experimentu bylo využito elektroencefalografické (EEG) měření, díky kterému bylo …více
Abstract:
This master's thesis deals with the problematics of experiment in marketing research. In the theoretical part, many Czech and foreign sources and studies were processed with an emphasis on the introduction of the experimental method in practice. In the practical part, an experiment addressing the problematics of video game trailers was conducted. Electroencephalographic (EEG) measurements were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace