Application of "nudging" in selected tourist destination – Bc. Dario Vilmon
Bc. Dario Vilmon
Diplomová práce
Application of "nudging" in selected tourist destination
Application of "nudging" in selected tourist destination
Anotace:
Cieľom diplomovej práce “Application of nudging in selected tourism destination” je na základe analýzi problému sezónnosti navrhnúť vhodnú metódu vyriešenia tohto problému v regióne Banskej Štiavnice. Prvá časť práce obsahuje teoretické východiská zahrňujúce základnú terminológiu, kategrizáciu opatrení na základe metód a princípov a taktiež príblíženie správania a rozhodovania sa turistov. Druhá časť …víceAbstract:
The thesis "Application of nudging in selected tourism destination" aims to propose a suitable method of solving the problem of seasonality in the region of Banská Štiavnica. The first part of the thesis contains a theoretical background, including basic terminology, categorisation of measures based on methods and principles, and an approach to the behaviour and decision-making of tourists. The second …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tekbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Struk, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Cross-cultural research in tourism and decision-making
Vanesa Fraňová -
E-Mental Health and Informed Decision Making
Katarína Tabi -
Vplyv COVID-19 na investičné rozhodovanie z pohľadu behaviorálnych financií
Karolína Benkovičová -
Reflexia sankčných dopadov na hospodárstvo a rozhodovanie RF a snaha o ich nápravu zo strany EÚ
Matúš Lazar -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová