Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce – David Pejzl
David Pejzl
Master's thesis
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
The criteria for customers in the selection of stores - chain
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny ? obchodního řetězce. Cílem práce je porovnání chování zákazníků menšího města ? Kralup nad Vltavou s výsledky z roku 2006, které jsem zpracoval ve své bakalářské práci. Dále srovnávám letošní výzkum s výsledky celorepublikového výzkumu. V práci vysvětluji vzniklé odchylky.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6058
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedúci: Libuše Mottlová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6058
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.