Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb. – Miroslava MRÁZKOVÁ
Miroslava MRÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb.
Teaching od specific skills by students with visual impairtment in mainstream education in the course of primary education focusing on spatial orientation and independent movement.
Abstract:
Práce se zabývá výuce specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostatný pohyb. Cílem této práce bylo zjistit, zdali se vyučuje prostorová orientace a samostatný pohyb na běžných základních školách, do kterých jsou integrované děti se zrakovým postižením. Toho jsem docílila pomocí dotazování …moreAbstract:
This thesis focuses on teaching special competences to visually impaired pupils in the main educational stream within primary education with specialization in orientation in space and independent movement. The aim of the thesis was to find out whether orientation in space was trained in South Bohemian ordinary primary schools where visually impaired children are integrated. Qualitative research in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Accessible from:: 3. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRÁZKOVÁ, Miroslava. \textit{Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/dc1iid/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MRÁZKOVÁ, Miroslava. Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb. . Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Theses on a related topic
-
Raná péče, integrace a vzdělávání zrakově postižených dětí
Eva Nečasová -
Kompetence asistentů pedagoga při vzdělávání zrakově postižených žáků na základním stupni vzdělávání
Petra BURDYCHOVÁ -
Vzdělávání zrakově postižených
Markéta Puci -
Komparace vzdělávání žáků se zrakovým postižením v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Eva RATAJOVÁ -
Možnosti vzdělávání zrakově postižených žáků v základních školách a školách pro zrakově postižené (komparace)
Kamila HŮRKOVÁ -
Nevidět překážky, vidět cíl. Zrakové postižení v kontextu předškolního a školního vzdělávání.
Zuzana Zlámalová -
Problematika výuky fyziky zrakově postižených žáků
Kateřina Černotová -
Specifika vzdělávání zrakově postižených na středních školách
Jana Dostálová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights