Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti – Petr Kříž
Petr Kříž
Master's thesis
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá inovací produktu a strategií umístění na trhu. Cílem práce je navrhnout řešení inovace produktu vybraného podniku a následně vytvořit strategii pro umístění produktu na trh. V rámci inovace se práce zabývá také čistou současnou hodnotou původního produktu a návrat-ností investice do inovace. Pomocí potřebných analytických nástrojů je v práci uvedena analýza vnitřního prostředí …viacAbstract:
Diploma thesis deals with product innovation and market placement strategy. The purpose of this work is to propose innovation of a product and then create market placement strategy. Net present value and returnability of an original investment is included and It creates a base for future invest-ment. Analysis of an internal, micro and macro environment is made via requisite analysis instru-ments. These …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/dc35y2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽ, Petr. \textit{Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/dc35y2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / odbor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Impact of Company Environment on Employee Productivity in Czech Republic and Germany
Yannic Güttler -
The Agricultural Company Management and Environment
Jiřina Baštýřová -
Assessment of Work Environment Y at SAP Company Prague
Gjulnara Kasimova -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Open innovation as an important part of company’s innovation strategy
Olesia Skibinska -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Vyhodnocení stávající strategie ve vybrané firmě, včetně návrhu na její inovaci
Edita Kodatová