Adéla ŠALDOVÁ

Diplomová práce

Aktuální postavení intonačního výcviku v hudebněedukačním procesu na 1. stupni ZŠ

Current position of intonational training in the process of music education in the first five years at primary school
Anotace:
Diplomová práce nazvaná Aktuální postavení intonačního výcviku v hudebněedukačním procesu na 1. stupni základní školy, se zabývá problematikou intonačního výcviku v hodinách hudební výchovy na prvním stupni základní školy. Dále tím, zda učitelé prvního stupně základních školy využívají intonačního výcviku a jak často jej zařazují do hodin hudební výchovy. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická …více
Abstract:
This graduation theses names ?The Actual Position Of The Intonation Practise In The Musically - Education Process At Primary School?. This work deals with problems in the intonation practise in lessons of musical appreciation at primary school. I answer the questions such as ?Do teachers use the intonation practise and how often do they use it? etc.? This work is separated into three parts. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2008
Zveřejnit od: 19. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Jiří Kusák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠALDOVÁ, Adéla. Aktuální postavení intonačního výcviku v hudebněedukačním procesu na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2008. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.12.2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / sz-SpecP