Svitlana Terletska

Bachelor's thesis

Počítačové nástroje pro získávání klientů

Computer tools for customer acquisition
Abstract:
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou …more
Abstract:
Based on real company and real data the aim of this work is to establish computer tools that are most effective for new customers acquisition. CRM system has been used as a tool to determine the results and calculate the sales funnel of the company. This bachelor work is focused on theoretical and practical processing issues. Conclusion contains a summary of the work and the author's recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Ivana Topolová
  • Reader: Jitka Koubalíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46846