Mgr. Michal Kučírka

Bachelor's thesis

Ekonomické vysvětlení věrnostních zákaznických programů

Economic explanation of customer loyalty benefits
Anotácia:
Dosud dostupná literatura, která se zabývá problematikou věrnostních programů, se značně liší ve vyvozování důsledků těchto programů na spotřebitelský přebytek a konkurenční prostředí. Autoři představují teoretické modely, na základě kterých vyvozují účinnost a princip věrnostních programů. Právě přiblížení a srovnání jejich dosažených závěrů je hlavním cílem této bakalářské práce. Na základě těchto …viac
Abstract:
So far available literature, which deals with the issues of customer loyalty benefits, considerably differs in deducing consequences of these programs to the consumer surplus and competitive environment. The authors present theoretical models, on the base of which they deduce the effectiveness and principle of loyalty programs. And describing and comparing of their achieved conclusions is the main …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Rostislav Staněk, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta

Masaryk University

Faculty of Science

Bachelor programme / odbor:
Mathematics / Economics