Bc. Markéta Gerhartová, M.A.

Master's thesis

Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu

Marketing communication mix of a new pharmaceutical product (project study)
Abstract:
Cílem této práce je připravit modelovou projektovou studii inovativního léčivého přípravku bez předpisu, který nově vstupuje na český trh, při dodržení všech obligatorních limitujících požadavků vyplývajících ze zákona i ustanovení Státního ústavu pro kontrolu léčiv (SÚKL). V rámci této práce přináším nejen vhled do problematiky marketingového komunikačního mixu, jeho nástrojů, resp. prostředků a technik …more
Abstract:
The aim of this work is to prepare a model Project Study of innovative over-the-counter product (OTC), which enters the Czech market, in compliance with all the obligatory limiting legal requirements and the provisions of the State Institute for Drug Control (SUKL). In this work, I bring not only the insights into the marketing communication mix and its tools, respectively its means and techniques …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní