Bc. Denisa Palmová

Bachelor's thesis

Proč se (ne)čtou firemní časopisy?

Why (do not)read business magazines?
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce, která se nazývá Proč se (ne) čtou firemní časopisy?, je zjištění důvodů, které vedou zaměstnance firmy ke čtení firemních periodik. V současné době fungují firemní periodika jako jeden z hlavních komunikačních nástrojů firmy mezi vedením a zaměstnanci. Teoretická část bude obsahovat vysvětlení pojmů týkajících se firemních periodik, rozdělení a popis funkcí a cílů firemních …more
Abstract:
The aim of the thesis, which is called „Why corporate magazines are (not) being read?“ is to discover reasons which make employees to read corporate periodical magazines. Recently corporate periodical magazines serve as one of the main communication tool between management and employees. Theoretical part will cover explanation of terms covering corporate periodicals, distinction and describtion of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Jan Martínek
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic