Bc. Denisa Palmová

Bakalářská práce

Proč se (ne)čtou firemní časopisy?

Why (do not)read business magazines?
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce, která se nazývá Proč se (ne) čtou firemní časopisy?, je zjištění důvodů, které vedou zaměstnance firmy ke čtení firemních periodik. V současné době fungují firemní periodika jako jeden z hlavních komunikačních nástrojů firmy mezi vedením a zaměstnanci. Teoretická část bude obsahovat vysvětlení pojmů týkajících se firemních periodik, rozdělení a popis funkcí a cílů firemních …více
Abstract:
The aim of the thesis, which is called „Why corporate magazines are (not) being read?“ is to discover reasons which make employees to read corporate periodical magazines. Recently corporate periodical magazines serve as one of the main communication tool between management and employees. Theoretical part will cover explanation of terms covering corporate periodicals, distinction and describtion of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Jan Martínek
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma