Bc. Veronika Kůtková
Master's thesis
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Customer Satisfaction of a Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve firmě DEPRAG CZ a.s. Teoretická část se věnuje vymezením teoretických východisek zákazníka a spokojenosti zákazníků včetně zákaznické loajality a řízení vztahů se zákazníky v B2B prostředí. Praktická část této diplomové práce je nejprve zaměřena na představení podniku DEPRAG CZ a.s., marketingový mix společnosti, SWOT analýzu a PEST …moreAbstract:
The aim of this master thesis is the analysis of customer satisfaction in the company DEPRAG CZ a.s. The theoretical part of this thesis deals with defining customer theoretical bases and customer satisfaction including customer loyalty and customer relationship management in the B2B environment. The practical part of this master thesis is focused at first on the presentation of the company DEPRAG …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kůtková, Veronika. Spokojenost zákazníků vybraného podniku. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights