Eliška Kománková

Bakalářská práce

Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé

Marketing analysis of in-store tastings of Orion Ateliér from Nestlé
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit význam ochutnávkových akcí v místě prodeje, posoudit jejich efektivitu a identifikovat možnosti zvýšení jejich efektivity. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na podporu prodeje, dále se zabývá chováním spotřebitele, zejména nákupním rozhodováním. V praktické části lze nalézt výsledky analýzy ochutnávek nové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the importance of in-store tastings, to assess their effectiveness and identify opportunities to increase their efficiency. The theoretical part explains the key concepts of marketing communication, focusing on sales promotion. Furthermore, the author is concerned with consumer behaviour, especially purchase decisions. In the practical part, there are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Lucie Presslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69761