Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u dětí předškolního věku – Lenka BEINSTEINOVÁ
Lenka BEINSTEINOVÁ
Master's thesis
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u dětí předškolního věku
Aproximate Diagnosis of Speech and Language Skills of Children at Preschool Age
Anotácia:
Práce popisuje vývoj řečových a jazykových dovedností od početí dítěte do jeho nástupu do školy, zabývá se orientační diagnostikou těchto dovedností u dětí v předškolním věku a věnuje se prevenci narušení správného řečového vývoje.Abstract:
This thesis describes progress of speech and language skills from children?s conception until start of school attendance, thesis is engaged by orientation diagnostics of this skills on children in preschool age and it is interested in prevention against distortion of speech progress.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEINSTEINOVÁ, Lenka. Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u dětí předškolního věku. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická prevence u dětí na vybrané mateřské škole
Anna Činková -
Logopedická prevence v integrovaných blocích ŠVP PV
Denisa JANKŮ -
Využití logopedické prevence v heterogenních třídách mateřských škol
Tereza Korejtková -
Analýza způsobu realizace logopedické prevence ve Waldorfské základní a mateřské škole
Zuzana KONEČNÁ -
Primární logopedická prevence v mateřské škole
Marie SKOTNICOVÁ -
Logopedická prevence u dětí s vývojovou dyslálií
Lenka PŘADKOVÁ -
Logopedická prevence ve školní družině
Romana LAZECKÁ -
Spolupráce rodiny a školy při realizaci logopedické prevence
Dominika BLINKOVÁ