Podnikatelské prostředí malého a středního podniku – Ing. Jiří Ditrich
Ing. Jiří Ditrich
Bakalářská práce
Podnikatelské prostředí malého a středního podniku
Corporate environment of a small and medium-sized enterprise
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem rozebral situaci na českém polygrafickém trhu. Většina českých tiskáren svojí velikostí, obratem i svojí podstatou přesně naplňují pojem malý a střední podnik. V tomto oboru se pohybuji již 15 let a touto problematikou se proto dlouhodobě zabývám. Pro potřeby své studie jsem vybral pět konkrétních subjektů a formou případové studie jsem provedl analýzu současné situace …víceAbstract:
In my paper I tryed to analyse situation on Czech polygraphy market. Most of Czech printing-houses are typical SME because of their size, turnover and principles. I have worked in this industry for fiftheen years and it is subject of my interest. I made five case studies to analyse todays situation. I chose such subject that typicaly represent segment of the market. In the theoretical part of the study …víceKlíčová slova
Polygrafie ofsetová tiskárna tisková zakázka reklama a propagace polygrafický trh pohledávky investice cash-flow konkurence dodavatel a zákazník digitální tiskárna řízení výroby Printing trade offset printer press – work advertising and promotion printing industry outstanding investment competition supplier and customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sntxu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Optimalizace dopravních tras mezi firmou a jejími dodavateli a zákazníky
Petr Veselý -
Optimalizace dopravních tras mezi firmou a jejími dodavateli a zákazníky
Kryštof Kučera