Marketingová a mediální prezentace České filharmonie – Barbora Sedláková
Barbora Sedláková
Bachelor's thesis
Marketingová a mediální prezentace České filharmonie
Marketing and Media Presentation of the Czech Philharmonic
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu celkové prezentace České filharmonie, a to především po nástupu nového ředitele Davida Marečka v únoru 2011. Jsou popsány důvody, které vedly ke změně marketingové strategie České filharmonie, vycházející z jejího historického vývoje a potřeb přizpůsobit se současné moderní společnosti. Práce se zabývá převážně historií prezentace České filharmonie a podobou …moreAbstract:
This bachelor thesis is aimed at the analysis of the overall Czech Philharmonic presentation, especially the one that came together with the new director David Mareček in February 2011. The reasons, leading onward the Czech Philharmonic marketing stategy change and resulting from the historical developement and the need of adaptation to the contemporary modern society, are described. The thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60201
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60201
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Klarinetová skupina České filharmonie
Jan Czech -
Srovnání vnitřního prostředí Janáčkovy filharmonie Ostrava a Brussels Philharmonic s ohledem na historický a geografický kontext
Ondřej Daněk -
Česká filharmonie v praxi kulturní diplomacie ČR
Kristýna Palatá -
Jiří Bělohlávek a Česká filharmonie
Helena KOKŠOVÁ -
Česká filharmonie v průběhu politických krizí 20.století
Milena Kolářová -
Leadership a management v České filharmonii
Jan Voříšek -
Klasická hudba pro každého? Analýza marketingových nástrojů Filharmonie Brno
Andrea Zimková -
Kulturní politika, vážná hudba a Česká filharmonie v ČSR v letech 1945-1953
Klára KOHOUTOVÁ