Prodej zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice – Bc. Jakub Možný
Bc. Jakub Možný
Master's thesis
Prodej zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice
Sale of Goods and Services via Online Marketplaces in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice prodeje zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice. Cílem práce je na základě dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů provést celkové zhodnocení prodeje zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice. Teoretická část práce vymezuje na základě metody zkoumání dokumentů prostřednictvím komparace a syntézy …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the sale of goods and services through online marketplaces in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to make an overall evaluation of the sale of goods and services through online marketplaces in the Czech Republic on the base of a questionnaire survey and semi-structured interviews. The theoretical part of the diploma thesis defines the issues of trade, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Martin Beran, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOŽNÝ, Jakub. \textit{Prodej zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/dd39qn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Exploring the Functioning of Peer-to-peer Online Marketplace Platforms in France and Germany
Rikarda Dorothea Ariane PLENZ -
SEO obchodu na online marketplace Etsy
Kateřina Drbohlavová -
Podnikatelský plán pro online tržiště
Vasyl Rozman -
Digitální plán online tržiště pro sběratele
Jan Maňák -
Elektronický obchod a role administrátora
Daniela Vostradovská -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights