Adéla Nenadalová
Bakalářská práce
Acronyms on Twitter
Acronyms on Twitter
Anotace:
Budoucnost spočívá ve vyhledávání a komunikaci na internetu, proto je nutné porozumět internetovému slangu mladších generací. Práce se zabývá používáním zkratek na Twitteru a klade si za cíl zjistit důvody jejich vzniku i správného používání. V první části jsou uvedeny příklady akronymů a jejich významy. Druhá část práce obsahuje výzkum založený na analýze vybraných tweetů od celebrit, běžných uživatelů …víceAbstract:
The future lies in Internet search and communication; therefore, it is necessary to understand the Internet slang of younger generations. The thesis observes the use of acronyms on Twitter and aims at exploring the reason behind their creation as well as their proper usage. The first part presents examples of acronyms and their meanings. The second part contains research conducted by analysing selected …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tbq31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Renata Jančaříková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a rizika
Kristýna Malínská -
Persuasion and manipulation on social media: a comparison of strategies
Nikola KRENŽELÁK -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
History of Social Media
Ekaterina Prokhorova -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová