Emoční prožívání žáků na 1.stupni ZŠ – Mgr. Martina Švédová
Mgr. Martina Švédová
Diplomová práce
Emoční prožívání žáků na 1.stupni ZŠ
Emotional experience of elementary school pupils
Anotace:
Diplomová práce pojednává o emočním prožívání žáků na 1.stupni základní školy a převážně pak o emoci strachu. Cílem práce je popsat danou problematiku a zjistit, z čeho mají děti strach a jakým způsobem se jejich strach projevuje. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část popisuje období mladšího školního věku, základní emoce, strach, projevy strachu u dětí a výzkumy, které …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the emotional experience of elementary school and mainly with the emotion of fear. The aim of the thesis is to describe the issue and to find out what children are afraid of and how their fear manifests itself. The thesis is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part describes the period of younger school age, basic emotions, fear, manifestations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zi29d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Hodnocení úrovně motorické kompetence českých dětí mladšího školního věku testovou baterií Test of Gross Motor Development
Barbora Kuncová -
Vztah emočního uvědomění, emoční regulace a emočního prožívání u adolescentů
Kristýna Marsová -
Emoční prožívání školní docházky na 1. stupni ZŠ
Tereza Vodičková -
Emoční prožívání matek v souvislosti s problémy s kojením
Anna MOŽÍŠOVÁ -
Vliv hipoterapie na emoční prožívání a motoriku handicapovaných dětí
Eliška Erhartová -
VLIV MEDITACE A POHYBOVÉ AKTIVITY NA EMOČNÍ PROŽÍVÁNÍ A VARIABILITU SRDEČNÍ FREKVENCE
Martina FOJTÍKOVÁ -
Strach jako hlavní emoce u osob omezených na svobodě ve vícehodinové policejní cele
Martin VOTRUBA