Marek Vajdík
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Adonis
Marketing strategy of Adonis company
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnost Adonis působící již 20 let na trhu s relaxačními a kosmetickými výrobky. Obsahem první kapitoly je seznámení se s činností zkoumané firmy. Teoretickou rovinou strategického řízení firmy se zabývá kapitola druhá. Třetí kapitola zpracovává vnější situační analýzu -- analýzu makroprostředí (PEST) a mikroprostředí. K identifikování vnitřního …víceAbstract:
Final thesis analyzes the marketing strategy of the company Adonis operating for more then 20 years on the market with beauty products. The content of the first chapter presents basic information of activities regarding examined company. The second chapter is based on theoretical level looking into strategic management. Following chapter handles external situation analysis -- analysis of macro-environment …víceKlíčová slova
PEST analýza strategie analýza Adonis SWOT analýza reklama marketingový mix kosmetický trh
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29586
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Lubica Bencová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29586
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb
Jindra Ševčíková -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketingový plán pro kosmetickou značku NYX Professional Makeup
Phuong Dung NGUYENOVÁ -
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
Zuzana Benešová -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Denisa Dvořáková -
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
Dominika Hartová -
Uvedení nového výrobku na kosmetický trh
Iveta Kozáková