Martina Štiaková

Bakalářská práce

Segmentace potenciálních zákazníků na trhu betonových výrobků

The segmentation of potential customers on the market of concrete products
Abstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo previesť segmentáciu potenciálnych zákazníkov na základe zvolených segmentačných kritérií a navrhnúť doporučenia týkajúce sa prístupu podniku k jednotlivým tržným segmentom. Úvodná kapitola je zameraná na predstavenie a charakteristiku vybranej spoločnosti. Druhá kapitola je zameraná na špecifikovanie priemyselného trhu, strategický marketing na B2B trhoch a na ABC …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Martina Hoďáková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.