Dagmar ŘEHOŘOVÁ

Bakalářská práce

Mateřská škola jako životní prostor

Kindergarten as a space for living
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu dítěte do mateřské školy, která klade na rodiče, ale především na dítě nové náročné požadavky. Děti nacházejí v novém prostředí svou identitu, vytvářejí nové vztahy a učí se být v organizované skupině dětí v roli žáka. Práce popisuje vztahy, které vznikají mezi dětmi a pedagogem v mateřské škole, kterou chápeme jako prvotní počátek systematického výchovného …více
Abstract:
This thesis drala with the problem conected with the child´s admission to a nursery schoul, which involves new demanding requirements from children as well as their patents. Children find their own identity in newm environment, make new relations and acquire the role of the ppil in an organized group of children. The work describes relations arising between children and a teacher in a nursery school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor: 1006247

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. František Vízdal, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŘEHOŘOVÁ, Dagmar. Mateřská škola jako životní prostor. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.