Bc. Daniel Soukup
Bakalářská práce
Klientská strategie banky
Bank´s strategy towards the client
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení klientské strategie banky. Práce analyzuje vývoj v bankovním sektoru v České republice a s tím související změny v chování a orientaci bank směrem na klienta. Konkrétní rozbor klientské strategie je zaměřen na jednu z největších bank působících v ČR, Československou obchodní banku, a. s. Charakterizovány jsou dvě etapy vývoje této společnosti, ve kterých byly implementovány …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aty5i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Naďa Blahová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zbyněk Kalabis
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Klientská strategie banky
David Kočíš -
Návrh strategie pro firmu Birki, spol. s r. o.
Lucie Kuncová -
Analýza strategie klientského centra (na příkladu konkrétní firmy)
Jakub Stankovský -
Tvorba optimální investiční strategie drobného soukromého investora na vybraném příkladu
Jaroslav Kryzan -
Strategie brand managementu ve službách
Petra Ondrušová -
Komunikační strategie firmy Mindshare
Vendula Jabůrková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Banka a sociální sítě
Tomáš Vohnický