Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry – Barbora VUOVÁ
Barbora VUOVÁ
Bakalářská práce
Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry
The comparison of used communication mix Techmania Science Center with selected science centers
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center v Plzni a následné srovnání se zahraničními science centry. Teoretická část představuje úvod do marketingové komunikace a popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část obsahuje základní charakteristiku společnosti, její portfolio služeb a zhodnocuje dosavadní propagační aktivity …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of a non-profit organization Techmania Science Center in Pilsen and following comparison with foreign science centers. The theoretical part deals with marketing communication and describes the individual tools of communications mix. The practical part contains the basic characteristics of the company, its portfolio and current promotional activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VUOVÁ, Barbora. \textit{Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/de4adc/.
Jak správně citovat práci
VUOVÁ, Barbora. Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová