Bc. Gabriela Franzová

Bakalářská práce

Cours de français basé sur la lecture

Learning French: A Reading-Based Approach
Abstract:
The bachelor thesis Learning French: A Reading-Based Approach consists of two parts. The theoretical part is devoted to the theory of reading-based approach for self-learning and basic knowledge of Brittany culture. In the practical part, an original story with progressive language level is introduced. Based on this story, a brief explanation of grammar and simple exsercises are formulated.
Abstract:
Bakalářská práce Cours de français basé sur la lecture se zabývá samovzděláváním pomocí četby. Teoretická část shrnuje základní poznatky v této oblasti a seznamuje čtenáře s bretaňskou kulturou. Praktická část tyto celky propojuje v jednom příběhu s progresivní úrovní jazyka. O tento příběh se opírá následné vysvětlování gramatiky a cvičení.
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.