Zuzana Síbertová

Bakalářská práce

Neuromarketing - výhody a riziká

Neuromarketing - výhody a rizika
Anotace:
Cílem mé práce je vymezení teoretických východisek zkoumané oblasti za pomoci současné literatury a následná realizace průzkumu v rámci české kosmetické firmy MANUFAKTURA. V práci se především zaměřuji na vliv emocí na nákupní rozhodování spotřebitele.Teoretická část práce obsahuje definování základních pojmů týkajících se neuromarketingu, vysvětlení principu využívání nástrojů zkoumajících aktivitu …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to define the theoretical background of the studied area with the help of current literature and to carry out the research within the czech cosmetic company MANUFAKTURA. My work mainly focuses on the impact of the emotions on comsumer decision-making.The theoretical part of the thesis includes the definition of basic concepts related to neuromarketing, the explanation …více
Abstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce je vymedzenie teoretických východisiek skúmanej oblasti za pomoci súčasnej literatúry a následná realizácia prieskumu v rámci českej kozmetickej firmy MANUFAKTURA. V práci sa predovšetkým zameriavam na vplyv emócií na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa. Teoretická časť práce obsahuje definovanie základných pojmov týkajúcich sa neuromarketingu, vysvetlenie princípu používania …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D.
  • Oponent: Josef Smolík, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.