Neuromarketing - výhody a riziká – Zuzana Síbertová
Zuzana Síbertová
Bakalářská práce
Neuromarketing - výhody a riziká
Neuromarketing - výhody a rizika
Anotace:
Cílem mé práce je vymezení teoretických východisek zkoumané oblasti za pomoci současné literatury a následná realizace průzkumu v rámci české kosmetické firmy MANUFAKTURA. V práci se především zaměřuji na vliv emocí na nákupní rozhodování spotřebitele.Teoretická část práce obsahuje definování základních pojmů týkajících se neuromarketingu, vysvětlení principu využívání nástrojů zkoumajících aktivitu …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to define the theoretical background of the studied area with the help of current literature and to carry out the research within the czech cosmetic company MANUFAKTURA. My work mainly focuses on the impact of the emotions on comsumer decision-making.The theoretical part of the thesis includes the definition of basic concepts related to neuromarketing, the explanation …víceAbstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce je vymedzenie teoretických východisiek skúmanej oblasti za pomoci súčasnej literatúry a následná realizácia prieskumu v rámci českej kozmetickej firmy MANUFAKTURA. V práci sa predovšetkým zameriavam na vplyv emócií na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa. Teoretická časť práce obsahuje definovanie základných pojmov týkajúcich sa neuromarketingu, vysvetlenie princípu používania …víceKlíčová slova
neuromarketing neurověda marketing spotřebitel produkt lidský mozek lidská mysl smysly emoce rozhodování
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D.
- Oponent: Josef Smolík, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování
Renáta Jirasová -
Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Petra Škopková -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Konzument nebo produkt konzumu? Vliv střední třídy na postavení žen v Číně
Lenka Meluzínová -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
Darya Kniha -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková