Výuka přírodních věd u žáků se sluchovým postižením na základních školách – Bc. Denisa Suchánková
Bc. Denisa Suchánková
Bakalářská práce
Výuka přírodních věd u žáků se sluchovým postižením na základních školách
Teaching natural science for students with hearing impairment in primary schools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výuku přírodních věd u žáků se sluchovým postižením na základních školách. Práce je rozdělena do tří kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretického charakteru a zabývají se zejména pojmy, jako je sluchové postižení, vzdělávání žáků se sluchovým postižením, přírodní vědy. V třetí, praktické, části je zpracován kvalitativní výzkum. Použité výzkumné nástroje jsou dotazník …víceAbstract:
The bachelor thesis is aimed at teaching natural sciences of children with hearing impairment at primary schools. The thesis is compartmentalized into three chapters. First two chapters are theory-based focusing on conception of hearing disabilities, education of children with hearing disability, natural sciences. In third, practice-based chapter, there is qualitative research produced. There are questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u7eyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavelková
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Vliv cesty do školy na obezitu a motorickou výkonnost u žáků čtvrté třídy základní školy v Chemnitz
Marie - Luise BRITZE -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková